never back down

tjolahoppsansa!
precis vräkt i mig en massa pommes & en kexchoklad nu, muuums!
min hand börjar bli mycket bättre nu, skönt faktiskt :)
jag har inte rökt på snart 3,5 timme så jag är riktigt girig nu..
men det ska inte hindra mig för jag ska lägga av med skiten nu som sagt.
vi får väl se hur jag lyckas med det...
nu har man ingenting kvar i skolan, jävligt härligt om man får säga så!
blir väl gården senare antar jag & sen ikv kanske träna innebandy.
mår inte så jätte bra i själen just nu heller, men håller huvudet kallt.
man ska aldrig aldrig aldrig backa tillbaka, det är inte värt det!
finns på mobilen hela tiden om det är något :)
pusspuss♥

never go to the other side..
you will regret it, trust me.


Kommentarer
Postat av: E

hej, allt bra med dig idag? :)

2010-12-15 @ 15:38:55
URL: http://elleneliza.devote.se
Postat av: Dagens musikvideo

Vill du ha fina musikvideotips i din statusrad på Facebook varje dag? Häng med på ”Dagens musikvideo”! Klicka på länken för att komma direkt till sidan.

2010-12-16 @ 13:18:05
URL: http://tinyurl.com/37h3uek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0