sköna dagar

tjollahoppsansa!
nu är det snart en vecka sen jag uppdaterade bloggen vilket är dåligt gjort av mig.
men om jag ska vara ärlig så har jag verkligen inte haft tid till det, förlåt!
i torsdags åkte jag till mormor och morfar som bor uppe i borås, seg tågresa.
när man kom fram blev det mat och massa mys hela dagen och kvällen.
dagen efter var det ju julafton, massa julmat vilket jag inte tycker om så för min
del blev det bara köttbullar och potatis menmen, det funkade väl det också :)
massa fina julklappar man fick men för mesta delen var det pengar,
men det är nästa bättre att man får det så man själv kan köpa vad man vill ha.
på lördagskvällen kollade jag på tron legacy 3D på bio med pappa & brodern min.
den var riktigt bra tycker jag faktiskt så ni borde se den, tack för den kvällen :)
i söndags åkte vi hem till halmstad igen och sen blev det till åled hem
till elias som jag har varit hemma hos enda tills nu, förutom en stund igår
då jag åkte in till stan med petra & köpte ett par sjukt snygga byxor!
dessa dagarna har varit otroligt mysiga kan jag lugnt säga.
men nu ska jag nog snart krypa ner under täcket i min otroligt sköna säng
som jag inte har sovit i på en vecka nu, så ni får ha det så bra allihopa!
' bara så alla vet så fick min underbara syster en liten tösabit idag,
sjukt söt är hon! GRATTIS ! <3
pusspuss♥

har tyvärr ingen rolig ny bild så får bli en bild på mina otroligt
fina & sköna tofflor som jag fick av farmor och hasse i julklapp :)


Kommentarer
Postat av: zarahzara

ååh tack så jätte mycket! :D blev verkligen superglad när jag läste ddet! <3

2010-12-29 @ 18:29:47
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blogga mer! :)

2011-01-02 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0