borta?

hejsan allihopa, inte uppdaterat bloggen sen i onsdags, förlåt så hemskt för det.
i torsdags var jag i skolan som vanligt, gården med jonna sen sov elias här..
i går (fredag) gjorde jag inte alls mycket, först skolan '' klf, no & halva franskan
sen bar jag men av vidare in till stan & träffade eliasabeth & ronja & vad på UM.
blev att man tog bussen hem vid 12.17 hem & då kom petra hem till mig.
myste lite & sånt & sen kom elias också, duschade fixade oss & lite & vidare
ner till gården blev det med jonnaponna & petra.
den kvällen blev verkligen inte så rolig i slutet, usch säger jag bara.
drog hem vid 11 tiden med petra så nanade hon här hos mig tills idag, myspys (a)
idag väcktes man av petra klockan 10 över 8, trött som satan men det var
bara att gå upp för vi skulle till ikea i älmhult med far, petra & brodern.
lång resa men skönt när man kom fram, hittade massa fina saker men det
blev att man köpte två stycken expedit hyllor ( dem som är på bilden )
& två stycken lackhyllor som vi inte fått upp ännu. hittade inte spegeln som jag
också hade tänkt köpa men det kommer väl senare istället.
blev faktiskt nöjd, tack pappa! :)
runt 2 tiden var det dags att åka vidare till ljungby för att äta mcdonalds, mums
& efter det hemåt. det blev väl att man somnade till i en halv timme påvägen också.
kom hem satte upp expedit hyllorna och fixade lite & sen gården med petra.
halv 10 blev det typ hemåt & nu för en stund sen kom petra hit som ska nana
här i kväll igen, jätte mysigt faktiskt !
men nu ska vi mysa & slafsa i oss en massa godebitar =]
pusspuss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0