det är ingen vanlig dag =]

igår uppdaterade jag inte pga. att jag inte hade någon tid, hade skola först
sen skol if, innebandy sen blev det gården efter det, skoojsigt :)
drog hem runt 8 tiden kanske för att äta våfflor med mamma & broder :)
gick iallafall upp runt halv 8 tiden idag också, fixa mig snabbt sen drog
till skolan vid 8 tiden ^^, hade matte prov nu direkt på morgonen.
inte okej, tror jag kommer få IG eller något ;o jag suger (y)
sitter iallafall här nu & har precis ätit en panpizza, gött (:
ska nog vandra neråt mot gården senare tror jag, det får man ju se ;)
bara då ni alla vet så är det absolut ingen vanlig dag idag,
för idag fyller min underbaraste systers son leo 2 år.
grattis lillen :)
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0