flisan är gullig ;$

denna dagen spenderades med flisan inne på julskyltningen i stan.
riktigt kallt men roligt ändå, buss helvetet var förfan typ 20 minuter
försenad så vi fick stå där i typ en halv timme och frysa satan!
absolut inte okej, menmen det är sånt man får stå ut med ibland..
sitter här hemma med flisan nu som ska nana här inatt också
& jag vill inte ens tänka på att det är skola imorgon :(
btw. förlåt för att jag inte laddat upp bilderna sen igår, det
får bli imorgon istället, orkar inte just nu.
kollade nyss JS, missade förra veckans, BUHU ! :(
ska nog ta och lägga mig i sängen nu iaf & försöka sova lite,
hård helg ärligt talat, riktigt utmattad nu, hihi ;)
på tisdag har jag studiedag, härligt ! :)
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0