fredagskväll !

vaknade upp jämte elias i morse, saknat honom otroligt mycket så det var mysigt ;$
dagen börjar bra med att jag får en tändare på ögonbrynet, TACK =]
gården var jag ute med elias, freddie, pantzar, max & frida j.
ganska blött men annars helt okej, hehe (y)
precis fixat mig lite grann så snart blir det väl att man drar neråt elr något antar jag.
ikväll blir det partaj eller myskväll, inte riktigt bestämt mig ännu, det får man ju se.
har inte mycket att skriva, förlåt för det. jag är inte så duktig bloggare :p
om det är något så kan ni bara höra av mig, mobiln är alltid med mig ;)
alla får ha en riktigt rolig fredagskväll idag !
pusspuss♥


inte någon bra bild, men jag har bildbrist känns det som, sry ;$

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjena! :D

På våran blogg har vi lagt ut alla våra header som vi har haft under bloggandes tid. Vi vill att just du ska in och rösta vilken du tycker om och varför! :)

Om du tycker illa/negativt om någon så var inte blyg, säg till det hjälper oss så att vi vet vad vi ska förbättra! :D



- ha det bääst!

2010-11-06 @ 21:25:36
URL: http://therewasonlytwogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0