patetiskt ? ja!

hallo gott folk ! =]
dagen började med matte, tråkigaste som finns men det funkade väl.
när lilla damen magda öppnar käften kan man inget mer än att bara skratta xd
riktigt rolig dag ändå i bort sätt från att det var en massa drama ^^,
hela grejen i huvudtaget är fan patetisk, menmen somliga växer aldrig upp ;)
efter skolan blev det att man drog sig hemåt med jonna, marcus & robin.
käkade & sen vidare neråt till gården.
blev att man blev sittandes där en stund tills jonna var tvungen att
åka hem, så kom nyss hem kan man säga.
riktigt kallt är det ute faktiskt, ABSOLUT INTE OKEJ ! :(
imön blire först engelska sen vidare till arosfortet & förfalskad konst sak.
jonna har fortf. min engelska bok så jag har inte kunnat plugga
till engelska läxan denna gången vilket är jävligt dåligt
för annika kommer få flipp på mig :(
duschen är verkligen min bästa vän, sviker mig aldrig &
gör mig alltid varm i hela kroppen ;)
pusspuss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0