söndagar är tråkigast!

har inte uppdaterat bloggen sen i fredags men har inte gjort något spc i helgen.
föresten i fredags blev det myskväll bara, så ni vet det :)
igår var jag med älskling hela dagen och hade det kul, kollade på film & myste!
han sov hos mig tills idag också, jätte mysigt faktiskt (a)
syster och lilla Leo sov också här till idag.
jag och älskling gick inte och la oss förens runt 5-6 tiden.
idag väckte mamma oss runt 10 tiden, så då var det bara att gå upp.
runt halv 11-11 kom min bror adde, mormor & morfar hit för att fira Leo
som fyller 2 år på onsdag, grattis skitunge =]
kul faktiskt men var verkligen skit trött, är det fortfarande ^^
min älskling drog vid 9 tiden för han skulle hinna med bussen.
har pluggat lite faktiskt, gjorde lite på min bilduppgift om frédéric bazille (:
men snart blir det jersey shore, klockan 23.20 faktiskt om man ska vara noga ;)
helgen har varit riktig mysig kväll faktiskt, tack älskling <3
imorgon är det skola efter ett härligt lov, inte alls taggad för det faktiskt
men det är ju bara att försöka bita ihop och gå ändå.
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0