söndagar, lika roliga som alltid (n)

sitter hemma ner kurrad i filt framför datorn med massa mysiga värmeljus
tända, popcorn & cider, MYYSSPYSSS med mamsii (a)
inte gjort mycket idag, vaknade vid 12 då petra redan hade gått hem.
ut & rökte sen satte jag mig vid datan som jag fastnat vid hela dagen nästan.
ingen aning vad som händer senare, det får man ju se :)
väldigt trött idag har jag iallafall varit så det är väl därför det inte blivit
att man har gjort så mycket heller.
och sen är det skola imon så jag absolut inte är taggad för alls, (n)
varför ska alltid alla söndagar vara så himla tråkiga ! :(
i kväll blire iallafall JS, BIG LÖÖÖVE ! <3
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0