tjolaahopp!

hejhoppgummisnopp (a)
gick faktiskt upp klockan halv 7 idag, känner mig riktigt stolt & trött.
började fixa mig lite, tog mig något att äta & satte mig vid datan ett
tag innan det var dags att bära sig av till skolan -.-
seeeeeeg dag men hyfsad iallafall, fick bara G+ på mitt matteprov,
massa slarvfel, bra amanda (y) besviken på mig själv :/
haha ni skulle se så söt jonna var innan idag, hon bara kom in till min
lektion så helt random & var verkligen uber gullig & gav mig en kindertomte (a)
hur jävla söt som helst !
senare blir det att man går till gården en sväng med jonna
tror jag, om jag får tag i henne xd
nu börjar det faktiskt närma sig jul, riktigt snabbt har detta året gått ;o
pusspuss♥



Kommentarer
Postat av: jonna

jag älskar dig mest amanda :D du är underbar :D<33

2010-11-15 @ 21:09:49
URL: http://jonnamared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0