jag har världens bästa klass =)

kom nyss in igen efter en stund ute med underbaraste.
sitter här nu med jonna & jag fryser verkligen till tusen, brrr!..
dagen idag började med att jag försov mig så det blev ingen engelska
för mig inte, men kom iallafall i rättan tid till att hinna mer bussen vidare
in till stan med ''bästa'' klassen ^^,
arosfortet & sen förfalskad konst sak på museet, ganska rolig dag faktiskt.
fick reda på lite tragiska saker också, inte kul alls :/
varit med jonna hela dagen annars efter skolan :)
jag har otroligt många funderingar i huvudet just nu
så jag vet inte vad jag ska göra snart.
pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: jonna

jag älskar dig sötnos

2010-11-25 @ 19:19:33
URL: http://jonnamared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0