hejhejhej:)

hejsan allihopa!
kom nyss hem efter en sjuk dag idag.. asså jag menar det seriöst, sjukdag!
dagen började med att man gick upp runt 12 tiden kanske,
fixade sig & sen vidare in till stan runt 1 tiden kanske.
träffade felle & bella en stund så man stod och prata med dem ett tag,
dem två är fan riktigt skeva, det är därför jag älskar dem ;)
hihii, sen träffade man jonna i stan, cyklade hem till hennes syster & var där en
stund & sen cyklade vi in till stan igen. åt på donkan & sen tog bussen till badet med
jonna, petra, tallberg & freddie.. kulkul, blev inte att man gymmade idag som
jag hade tänkt men det blir nog på torsdag iallafall.
efter badet gick vi till bussen men orkade inte vänta så vi gick in till stan,
i denna kylan, kan ni fatta det ?! så missade vi precis 316 bussen så fick ta 400 &
gå ner till gården. onödigt egentligen för vi hann bara vara på gården i typ en tiimme
menmen, hihih, fick skjuts av jonnas mamma hem.
btw. gårdagen var väl inget märkvärdigt.gården & hem & mysa efter det.
jag tror att jag börjar bli riktigt sjuk nu, inte okej!
har otroligt ont i halsen & hostar hela tiden, ont i huvudet & magen.. sen har jag
massa skolarbeten att göra nu också, så det gör ju inte direkt saken bättre heller :(
men ska inte klaga mer nu, hihi.. ni får ha det så bra allihopa !
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0