dagen

skolan var inget roligt idag, tråkig som vanligt.
har nästan gjort färdig leos tröja nu faktiskt, nallepuh tröja=]
efter skolan blev det stan med petra, kul kul :)
träffade min älsklings felle som jag har saknat ihjäl ! ;d
köpte idrottsskor, tröja och ett par byxor, kommer bild på det sen :)
tog bussen hem halv 6 typ, 400, jätte jobbigt ^^
nu har jag precis varit på bettans iaf med mamma
och ätit lite och sånt, myyyysspysss ;d
nu skaa jag snart duscha och tagga imon!
innebandy tunering med skolan, sooooffttt :)
men min klass kommer förlora självklart, för min klass suger !
men men, man får tänka posetivt ;d
ni får ha det så gött alla söta människor :)
jag suger på att blogga, iknow, sryyyy ;p
pusspuss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0