lördag

no one hears and no one knows.
the darkest night, when this going on.
but no one understand or no one wants to help.
equally dark each night for those who stand there.
no one hears and no one knows.

lördag idag, vet inte riktigt vad jag ska göra ännu.
får se vad jag gör idag, har faktiskt inte druckit
sen typ 3 veckor tillbaka elr mer.
börjar bli riktigt sugen & taggade ikvälll så det
blir väl kanske något sånt man gör isf.
idag mår jag mycket bättre, gött (y)
har tagit lite nya kort idag men jag orkar
inte lägga ut dom just nu..
kanske ikväll om jag inte är upptagen..
seeyaa ;)
pusspuss♥

dagens outfit.

Kommentarer
Postat av: Zussi

<3

2010-10-03 @ 18:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0