möblerhit möblerdit

kunde tyvärr inte uppdatera igår pga. alla möbler var tvungna att vara ute tills idag.
dom började med tapetseringen idag i mitt och mammas rum.
längtar tills dom är färdiga! :)
en fondvägg på den största väggen & sen blire till att köpa in massa nya
möbler till mitt rum också! ;d var i skolan idag som vanligt, intekul.
tråkiga lektioner hela dagen, men jag blev iaf färdig i slöjden med hallandssömen
så nu ska jag börja med en tröja till lilla leo :)
drog hem direkt efter skolan sen kom babe hit.
ska snart kolla lite oc sen så ikv nanar älsk här.
pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: caroline tyledal

sv: Hehe ja det kommer nog bli kort tror jag ! :)) Ha en bra dag :D

kram

2010-10-12 @ 14:33:37
URL: http://tyledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0