tisdag

att en person kan förändras så snabbt på så kort tid!
det är helt otroligt, känns inte som om att jag känner dig längre.
men man får ju ta det som det kommer,
ingenting någon kan ändra mer än du själv.
känner helt enkelt inte igen dig längre..
_________________________________________________
tisdag idag.. tråkiga lektioner, hade orientering på idrotten .-
sug mig, men imon äre iaf onsdag & då har halva skoldagarna
gått för veckan. det är ju så man måste tänka ^^
har spenderat dagen på gården idag, som vanligt :p
va med louise för det mesta & petra såklart..
det var ju längesen jag hade träffat louise nu så det var kul..
kom nyss ut ur duschen, riktigt skönt vare faktiskt :)
snart ska jag lägga mig ner & kolla lite på bokanalysen
man ska göra i svenskan sen blire väl att kolla på lite
tv & somna tillslut.. :)
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0