Mobilinlägg

Fy! Ligger jämte Elias och klockan är snart 6 på morgonen, inte kunnat sova en blund men som tur är så är det ju studiedag idag, härligt! Inte orkat blogga nu på ett tag, men helgen har väl varit helt okej ibortsätt från små enstaka saker. I fredags så var skolan som vanligt, fick reda på att jag fick VG+ på HK provet så nu höjer jag mig till VG där, gött! Efter skolan var jag hemma en stund tills jag åkte in till Willys med mamma, syster & hennes barn. Hemma igen vid 7 då jag tog mig neråt mot gården med Petra en stund, hon nanade hos mig då till lördagen vilket min syster också gjorde. Redan vid halv 11 tiden igår gick jag & Petra upp för då kom mormor, morfar, farmor, bror & hans tjej Frida hit för att fira mamma & Angelica. Hur mysigt som helst! En massa snack & hurrande för dem. 1 åkte jag med Petra & hennes familj in till djursjukhuset i Falkenberg för att hälsa på Gustav, såg riktigt bra ut! Hemma igen vid halv 3 då allihopa fortfarande var kvar, så blev lite pratstund tills dem allihopa skulle hem. Senare på kvällen bar det sig av hem till Petra där det blev grillning, sen gården en stund innan fest. Har tyvärr inga bilder eftersom att det var min mobil som var inkopplad i högtalarna så blev det inget där, hihi. Men men, hemma vid 2 då Johan körde mig hem, somnade ganska snabbt men vaknade där emot klockan halv 4 på eftermiddagen, illa! Hela dagen har sprungit iväg! Elias kom hit efter sin match & vi har myst en hel del! Men nu ska jag inte skriva mer för jag måste verkligen försöka sova nu, puss svejs!


bilderna kommer lite i efterhand :p

Kommentarer
Postat av: lovisa

men vad söt:D

2011-04-05 @ 19:13:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0