sola är det bästa jag vet!

Ojsan då! Nu är jag såhär dålig igen och har helt och hållet glömt bort att blogga, världens bästa bloggerska är jag ju inte direkt kan jag påstå. I tisdags och igår så var vädret uber dåligt så det blev inte mycket man fick gjort då inte, hemma dagar och lite på gården kanske. Solade även igår så nu har jag fått en liten startfärg till att börja med. Idag var skolan helt okej, 3 lektioner, teater och blev även färdig med NO-arbetet också. Så nu har jag det gjort. På tal om arbete, igår hade vi nationella uppsats i engelskan. Gick väl bra, inget att klaga över. Måste även lägga till att bilduppgiften vi har nu tills vi slutar är design och formgivning, hur kul som helst! Själv gör jag bikini design och hoppas på det bästa :) Fortsättningen på dagen har varit helt okej också. Varit ute i solen med gänget, inget att klaga över. Imorgon blir det stan en stund med Petra och även sola, så underbart! Nu ska jag snart ta och lägga mig i min otroligt sköna säng och kolla lite på slöjd uppgiften som säkert skulle varit färdig och inlämnad för flera flera månader sen, uppps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0