01;04

tjolahopp, här sitter jag nästan precis hemkommen kan jag säga med elias i sängen. har fixat iordning mig inför natten som ska spenderas i min sängen förmodlar jag iallafall idag, huhu. eftersom att jag inte uppdaterat något nu speciellt så kan jag berätta att jag har även inte gjort så mycket heller som har varit roligt att blogga om. i onsdags vaknade jag upp jämte elias, åt frukost & sånt sen tog jag mig en dusch medan han städade lite i sitt rum. fix efter det sen bussen 5 hem, då han hade träning lite senare. efter sin träning kom han hem till mig & vi mös & kollade runt lite på internet, haha. somnade faktiskt inte fören vid 9 på morgonen, så vi vaknade väl runt 4 tiden dagen efter, då vi tog oss snabbt till hemköp för att köpa nudlar & powerkiiiing! hemma hela dagen, städa även jag lite så det var gjort inför helgen. resten utav dagen rullade bara på hemma hos mig bara & massa mys. runt 6 tiden somnade elias på dagen medans jag inte har sovit något alls. gick in & tog mig en dusch & lite sådant innan vi for bort till hemköp vid 1 tiden kanske när min lilla gosse vaknat, nudlar igen & powerking, hihih. efter vi ätit & lite sånt fixade jag mig & sedan fick vi skjuts ner till byn av min syster vid 5 tiden för hon skulle ändå köra ner mamma snabbt för att hämta ut våra treggings! UR snygga! anyway, var på gården med felle hela kvällen därefter, stängningsdags vid 11 tiden då vi var ihop packade ett gäng utanför gården till 12 kanske, hemgång direkt efter det, SJUKT KALLT! med tanke på att jag inte sovit något inatt så kommer jag antagligen dunder slockna när jag lägger mig ner sen, hihi!
pusspuss♥

här bjuder jag på en gullig osminkad gårnatt bild, HHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0