GÅRDEN

här sitter jag med gosig stor tröja & mina ''tofflor'' eller vad man ska kalla dem & är redo inför natten, huehue. blev en sväng ner till gården idag med petra, det var väl hyfsat. mycket bättre än att bara vara hemma iaf! men gud vilken fredag? spenderandes på gården, HAHA! sånt får man ta ibland. var även med felicia & katja, kul! barnskämt är det bästa som finns jag kan säga dig, eller hur felicia? alltid lika kul! imorgon bär det av till halmstad praktiska igen på öppet hus med petra, kommer bli skoj! därefter vidare in till stan & kolla runt lite, blir nog att jag förmodligen köper skinnjackan jag vill ha. men nu ska jag inte babbla på mer utan jag ska tvätta bort mitt smink & borsta tänderna sen blir det nog sängen för min del.
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0