hemmakväll

sitter här nu med nymålade & fina naglar efter ett långt jobb.
idag har jag bara varit hemma, inte direkt som planerat men
det var så det fick bli eftersom det inte fanns några platser kvar
på love and other drugs jag & älsklingen tänkte se idag.
har iaf kollat färdigt på hela prison break säsongen 3 nu så nu
ligger prison break 4 på nerladdning.
mamma & jag kollade även på ice age 3 nu för en halv timme
sen kanske, mööööjjjss!
vet inte vad jag ska göra nu, men jag kommer säkert på något.
pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ice age *

2011-02-07 @ 00:58:41
Postat av: Ida

Hej! :)

vilken fin header du har! :D

2011-02-07 @ 14:11:01
URL: http://therewasonlytwogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0