JB - frisör

hej! dagen starade med att man vaknade upp hemma hos bästa petra, fix innan vi tog bussen vidare in till stan med bussen 07:28. framme vid JB frisör 10 över 8 kanske & började redan då köra igång med inbakad & utbakad fläta med 2orna. vi fick även shamponera varandras hår + föna det, riktigt skönt! vid lunchtid tog vi oss till mcdonalds & käkade lite där innan vi tog bussen hem halv 2. väl framme tog jag & ringde upp min söta pojkvän som redan vid 3 mötte mig vid hemköp, massa godis köpte vi & traskade oss hem & myste till prison break, sen har tiden bara rullat på & nu sitter vi här, 22.42 & ska nog ta & kolla ett avsnitt av prison break till innan läggdags. imorgon bär det av till barn & fritid på sannarp med petra & jonna, skoj!
idag är det alla ♥ dag & hoppas att ni alla har haft det bra för det har jag :)
pusspuss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0