lyckad måndag

hej, nu sitter jag i åled hemma hos min underbara pojkvän. vi har 1 år & 2 månader idag så vi har en massa uppladdningar nu för inatt, hihi. anyway, vaknade runt halv 12 idag brevid petra. blev en massa snack & lite sånt innan hon skulle hem & hämta kläder & smink så jag gick in och tog en dusch sålänge. när hon var tillbaka fixade vi oss till att ta en massa bilder, vilket jag säkerligen kommer lägga in några imorgon. efter det blev det att vi gick ner till gården där vi träffade jonna, felle & katja. lite bilder där också och en massa tjöt där med, huEhuE. tog bussen hit vid 20:02 & nästan precis direkt så tog jag & älsklingen moppen upp & köpte lite godis. mycket mer har vi väl inte gjort än att ätit lite nudlar & kollat ett avsnitt av 112 på liv & död & en massa mys på det också såklart! men nu ska jag fortsätta att mysa med min älskling & som sagt, bilderna kommer förmodligen in imorgon. hare bra!
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0