panik!

hej, denna dagen har väl varit helt okej. jag tog mig en liten sovmorgon till 9 då jag nästan dirket traskade mig ner till skolan sen så rullade väl bara lektionerna på som vanligt. tog mig en dusch innan jag drog ner till gården med felle & förblev där tills det stängde. rolig kväll faktiskt, hAhA! nu sitter jag här & min hjärna kommer snart explodera snart tror jag.. alla mina funderingar om gymnasievalet får min hjärna att sprängas rent ut sagt! samhälls beteendevetenskap, frisör, barn & fritid eller stylist på realgymnasiet som ska öppna här i halmstad eller plusgymnasiet som ska öppna i varberg. detta är inte mänskligt, för mycket att välja mellan. pfff.. i vilket fall som tror jag att om jag inte väljer beteendevetenskap ska jag nog ta inviduella valet så jag får behörigheten till högskolan senare. nu ska jag nog lägga mig innan jag får alldeles för mycket panik, ouuffff....
pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: josse

tror det blir as bra vilket du än väljer (:

2011-02-18 @ 20:05:54
URL: http://kaulitzgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0