sötingar!

nu har jag precis borstat tänderna & funderar på att lägga mig eller något.
är helt utmattad efter denna skolveckan & idag var jag på både Ö&B & willys
med mamsingen, systern & hennes två små underbara barn leo & ebba.
mysigt faktiskt, hemkommen runt 8 tiden då jag satte mig ner & kollade på
några prison break avsnitt innan mamma & jag skulle kolla ice age 2.
på tisdag ska jag ta nya levervärde prov så jag får verkligen hoppas på att
dem visar negativt så jag kan börja träna, drick & allt igen! :)
btw. hade no prov idag & jag tycker faktiskt att det gick hyffsat bra.
pusspuss♥

slänger in en bild på leo tsm med sin lilla syster ebba.
dem var med i hallandsposten idag, så himla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0