spa&fitness

hejsansvejsa allihopa!
caroline sov hos mig inatt, sjukt längesen vi umgicks nu ju så det var kul.
anyway, vi gick upp kl. 6 idag för sen vidare ta bussen kl. 07.17 in till stan.
var på drottning blanka runt 8 tiden där vi förblev till 12 tiden ungefär.
vi fick manikyr utav tjejerna som gick på spa och fitness, mysigt folk!
runt 12 drog vi oss vidare in till stan där vi träffade både felle & jennie som
vi var med tätt intill hela tiden tills vi tog bussen som gick hem 15.42.
så jag har nästan precis kommit innanför dörren, hihi.
om jag ska vara ärlig tycker jag att jag & caroline är riktigt efterblivna,
om vi hade stannat och varit med på nästa lektion som började halv 1 hade
vi fått en helmassage men vi var så dumma nog att vi inte stannade, attans!
fick solotidningen idag av min mami, tack! jag bara älskar mascaran man får till :)
men nu ska jag nog fortsätta kolla vidare på några avsnitt av OC.
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0