tråkigt inlägg, förlåt!

hallojsan! hemma nu efter en dag på halmstadpraktiska stylist med caroline. det verkade verkligen toppen så det blir nog till min första val men vet inte riktigt ännu vilken skola, hmm jobbigt! tog mig in till stan vid 12 tiden kanske, hade tänkt att kolla runt lite i stan men det blev ändrade planer, ville ju inte gå runt själv så jag tog bussen hem för ungefär en timme sen kanske. jag har inte en blekaste aning om vad jag ska göra idag, väldigt jobbigt faktiskt eftersom att det är fredag! föresten som ni kanske märkt orkade jag inte uppdatera bloggen igår, hände väl inget speciellt mer än att jag caroline nanade hemma hos mig tills idag. men iallafall nu har vi sportlov, hur himla skönt som helst kan jag säga er! jag kanske uppdaterar bloggen ikväll också, vi fårse!
jag längtar tills det är måndag, då får jag äntligen börja träna & dricka igen, härligt!
pusspuss♥

haha old pic? ja det kan man säga! suddig med huEhuE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0