01.27

hallojsan!
jag har inte bloggat något för jag har inte direkt gjort något intressant.
kan iallafall säga att jag har varit i skolan hela denna veckan förutom i måndags.
kändes faktiskt ganska bra & nu börjar jag nog komma i fas med dem andra!
igår så var min underbara syster, leo & lilla ebba här, hur mysigt som helst.
tog bussen till älsklingen lite senare & blev att jag sov där också.
idag har jag varit med jonna för mesta delen, senare blev det petra som jag
spenderade kvällen med på gården, nu sitter vi här hemma och har massa gotte.
ska kolla på ice age med mor min & mysa! sen blir det nog säängen :)
pusspuss♥

här är lillan! så underbart söt! :)


Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken fin blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-30 @ 17:17:17
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Postat av: jonna :)

haha inte kul alls, känner bara hur korkad jag egentligen är.. :(

älskar dig

2011-01-30 @ 17:59:55
URL: http://jonnamared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0