förlåt ;$

nämen usch så hemskt jag känner mig!
har inte bloggat någonting på mer än en vecka, förlåt så hemskt mycket.
mitt nyårsfirade blev hemma hos gab med louise och grabbarna, kul!
kan lägga in lite bilder sen den kvällen lite senare om jag har orken till de.
förlåt men jag orkar inte berätta allt jag gjort sedan jag bloggade senaste,
men mysigt & kul har jag iallafall haft det ska ni veta ! :)
bella sov hos mig tills idag, eller ja igår blir det väl om man ska vara riktigt
ärlig men vi åkte iaf in till staden jag, bella & mamsingen ''igår'' & sprang
runt där inne i nästan 6 timmar, snacka om utmattad nu men mysigt vare.
min underbaraste bästa mamma köpte ett par sockar & två koftor till mig,
lägger in bild på den snart också, tack mamma jag älskar dig :)
bella ska iaf nana här inatt också så det är mysigt :)
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0