körtelfeber

tjenixen på er allihopa!
här kommer solstrålen själv, eller inte..
är otroligt trött på den här jävla ''sjukan'' & mår verkligen inte bra alls.
var ju på vårdcentralen idag, tog massa olika prover & det visade sig
att jag hade körtelfeber, lagom kul.. får provresultatet om förhöjd lever
värde imorgon också, får hoppas på att det visar negatvit. jag menar
om jag har det kommer jag inte får idrotta eller anstränga mig på 3 veckor
efter jag blivit frisk & så jävla länge orkar jag banne mig inte vänta!
dem sa iaf att jag skulle stanna hemma denna veckan ut nu & om jag
blivit bättre så kan jag komma tillbaka till skolan på måndag.
kommer säkert ligga efter jätte mycket i skolan nu också, fy!
men nå, slut på klagandet.. precis kollat på the hottie and the nottie,
jag bara älskar den filmen asså, så himla gullig!
nu ska jag fortsätta & mysa med mig själv & hoppas på att ni alla mår bra!
pusspuss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0