Snart sommarlov!

Hejsan allihopa. Här är jag igen efter en veckas uppehåll om inte mer. Tycker faktiskt att det börjar bli lite tradigt detta här med att blogga när man sitter ute och är uppbokad överallt, datorn har inte så mycket plats just då, höhö. Men här är jag som sagt och är riktigt glad nu! Snart är det sommarlov, och på onsdag åker vi till Liseberg med alla niorna. Livet är allt för bra ibland. Denna helgen som var blev det först en lite snabbrunda i staden med mamma syster och båda barnen, vilket var mycket mysigt. Senare när man var hemma så badade jag och bastade med vännerna, lite rundor hit och dit kan man la säga. Lördags åkte jag först till Östrastranden och badade, spelade kubb åt grillat och hade jätte trevligt tillsammans med Katja, Jonna och Nellie i Katjas sommarstuga. Runt 10 tog jag bussen till åled och mötte upp Sophie och senare drog vi på fest, haha den kvällen var nog en utav dem roligaste kvällarna på länge, tack för allting ni som var där! Och Max, vad säger vi om att skära upp hela handen när man krossar en ruta, haha. Gårdagen var jag, Sophie och Max hemma hos mig älskling. En massa mys och skojj där och det blev till att jag även sov där också. Skolan idag blev utesluten för mig i och med att jag nanade så gott medan alla andra var där, hihi! Dagen spenderades istället tillsammans med Jonna och Felicia. Nä nu ska jag sluta och skriva för jag hatar verkligen när det blir så här mycket, så himla tråkigt att läsa! G-night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0