tjejerna <3

Här sitter jag & har nästan precis kommit in efter en lite rökstund ute med Felicia, höhö. Kan säga att dagen igår blev dock inte som jag hade tänkt mig, uppstignig vid 12 tiden sen vidare ner till OIS-cupen med Felicia, Katja & Jonna. träffade även Elias & Max mm. Det var väl ganska gulligt att se så små killar & tjejer spela fotboll kan man ju säga, hiihi. Efter det blev det en heldag på gården med dem tjejerna + Petra. Inte världens roligaste lördag kan man väl säga men jag ska inte klaga. Hemma vid halv 12 då jag & massa kollade på Trassel, riktigt gullig film & även rolig, rekomenderad! Tillbaka till idag så vaknade jag 2 idag, åt lite & senare kom Jonna hem till mig, drog till affären med Jonna, Felle & Ewe där vi köpte massa godis inför kvällen! Petra kom även & vi kollade på top modell & även solsidan, mysigt! Vid halv 9 drog alla förutom Petra så vi tog & kollade Time out & Wallander Prästen & myste en hel del. 10 tiden var då Petra drog hem & då passade jag på att fixa mig inför sängen senare. Datan lite efter det sen gick jag ut & tog en cigg med felle för 40 minuter sen kanske så nu sitter jag här då som sagt. Mamma kom också nästan precis hem efter att ha varit på lasarettet med Angelica & lilla Ebba. Nu ska jag nog ta i tur med denna hära jävla svenska uppgiften som skulle varit inne för nästan en vecka sen! Puss!
Här kommer några gulliga bilder sen idag ~














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0