International love

Hejsan alla sötnosar!
Här sitter jag som snart ska göra sig redo för sängen.
En hel del har påmint mig idag om att uppdatera bloggen så här kommer det.
Försov mig imorse så blev bara hemma dag idag vilket också var riktigt gott faktiskt.
Känner att jag är lite efter i skolan redan, inte bra alls..
Men har i alla fall träffat både Korre en stund idag och senare Freddie. Mysigt!
Nä nu ska jag lägga mig i sängen.
Ni får ha det så gott allihopa, godnatt!
Tog en hel del bilder idag också, men orkar inte lägga upp alla. Här kommer iaf 2 :)

Kommentarer
Postat av: jonna

bli modell kvinna!

2011-09-08 @ 20:21:18
URL: http://jonnamared.devote.se
Postat av: alexandra

älskar när du lägger in såna fina bilder fortsätt med det!

2011-09-08 @ 20:24:29
Postat av: fatima

grymma bilder!

2011-09-08 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0