julshopping

sitter här hemma nu med en stor upp laddning av massa godis & gottigt!
riktigt mysig men kall dag idag i stan med bella, brodern & roxs.
lite pinsamt läge där ja men annars helt okej.
blev att man köpte en massa julklappar & även armband till mig själv :)
tänker inte skriva ut vad jag köpt men hoppas det blir bra iallafall.
en stund efter allt julshoppandet så blev det att man åt på donkan
& sedan vidare till solariet med bella, fyfan va skönt det var!
tog bussen till gården runt 6 tiden, men inget roligt på gården inte.
vet inte om jag ska till skolan imorgon, tror jag skippar det igen.
men på onsdag blir det jävlar mig jullov, härligt !
nu ska jag mysa vidare med mamma & allt gottigt vi har här hemma:)
pusspuss♥

(dålig kvalité)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0