mysig söndag

hejsan alla bloggläsare =]
sitter här hemma hos bella nu efter att ha haft en skön dag i stan.
drog in runt 1-2 tiden med bella & hennes mamma, myspys !
för att få upp julstämningen efter kollat runt lite gick vi till espressohouse
och köpte oss en varsin chai latte som vi drack i bilen påväg till citygross =)
efter det begav vi oss vidare hem till mig för att hämta lite kläder &
sånt sen till spånne & käkade köttbullar & mos! alltid lika gott där.
imorgon blir det ingen skola för mig heller, drar mig inåt mot stan
då med bror & köper julklappar, sista minuten jag vet :(
ps. igår va jag bara på gården & sen åkte pulka.
nu ska jag mysa lite med bella tror jag så ha det bra allihopa.
& tyvärr jag har ingen täckning på mobilen så ni kan inte få tag i mig
om jag inte är inne på fb eller om ni har bellas nr.
pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

hej hej allt bra ? :d <3



följa varann på bloglovin ?

2010-12-20 @ 16:55:29
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-20 @ 20:57:30
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0