mysigdag

tack för en härlig dag i stan idag jonna.
först fikade vi på robert's coffee sen gick vi runt & kollade lite.
efter det blev det att man solade igen, börjar synas lite nu faktiskt :)
efter jag hade solat mötte vi jonnas mamma och systser som vi
gick med & kollade runt lite granna..
när klockan började närma sig 6 följde jonna mig till bussen.
blev att man köpte en liten sak till jonnaponna också :)
nu sitter man här hemma, trött & glad som bara den!
ska nog ta mig orken till att komma till julavslutningen i skolan imon.
sen banne mig är det jullov ! ;d
pusspuss♥

dålig bild kvalité, jonna är sötast! <3


Kommentarer
Postat av: jonna

så sjukt ful bild på mig hjärtat :( <3

xx

2010-12-22 @ 11:35:55
URL: http://jonnamared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0