Mysig helg

Min helg har jag tätt intill spenderat hemma. Galet skönt om jag ska vara ärlig! Fredags började med 2 timmars spa kväll på kvällen där jag hade värmeljus, uppfyllt varmt bad och ansiktsmask + dusch. Efter det en underbart skön sömn. Igår träffade jag Flisan och sov även över med henne också. Prata och lite så efter att ha inte träffats på jätte länge. Anyway, idag var jag en stund hos min käraste syster och åt lite middag. Lärde delvis Ebba att sitta lite, så hiimla kul! Kvällen blev det ut med få men sköna kompisar en stund innan skoldagen imorgon. Nu ska jag lägga mig i min sköna säng. Ni får ha det bra, puss.
Får bli denna bilden som är tagen för 2-3 år sen för jag kan ej lägga upp några bilder i och med att jag inte har någon sladd till iphonen. Annars hade jag haft jättemysiga bilder jag hade velat dela med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0