frreedag :)

Hallojsan! Precis hemkommen nästan efter en rolig kväll på gården med tjejerna, suveränt! Dagen började med skolan, som vanligt. Ovanligt glad kan man väl säga att jag varit idag, något som är positivt faktiskt! Efter skolan hängde Petra med mig hem & vi gjorde pommeeees & snackade en massa, om vad säger jag inte, hööhö... Men iallafall, drog ner till gården vid halv 6 typ där Jonna, Felle & Katja var som vi då spenderat den mesta tiden med. Träffade Elias en stund idag också, nyklipp & fin! Inte riktigt så kort jag ville han skulle ha det men det var så det blev iallafall, fiiint ändå. Hemma nu iallafall, heeelt själv, tråkigt. Men får hoppas på att det blir något imorgon, hihi. Men nu ska jag spela lite, hejdåå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0