I think of you every day

Pust! Hade so-prov idag och det gick ju inte så värst bra kan jag ju säga, inte pluggat eller någonting till det så är ganska missnöjd nu. Men ska inte klaga för jag är faktiskt ganska glad ändå, det är ju skinande sol ute! Nu har jag inte uppdaterat sen i söndags vilket är för att jag inte har orkat men måndags så gick jag inte till skolan för att jag försov mig och mådde lite illa så hemma dag tills jag gick ner till gården en stund med Petra blev det då. Igår så var det först skola som vanligt, inget speciellt med det sedan åkte jag in till stan med Petra och hennes lilla syster Zandra för att kolla lite kläder till Z, mysig dag faktiskt! Tog bussen hem så vi var nere i byn runt 7 tiden då vi gick direkt och köpte pizza, MUMS! Gården efter det sen hem som vanligt vid 9 tiden. Min älskade mamma fyllde år igår så jag grattade henne lite när hon kom hem senare. Ja, det blev lite kortfattat men orkar inte skriva så mycket mer. Idag tror jag nog att det blir en hemmakväll för mig förutom att jag ska dra mig bort till bettans nu med mamsingen, puss!


sötare tjejer får man leta efter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0