ciao

Hejsan på er, ett tag sen nu känner jag men har dock inte haft varken orken eller något intressant att säga. Kan meddela att jag var i Ullared i söndags iallafall med min mamma, syster & hennes lilla tös, kul faktiskt. Blev väl det gamla vanliga man köpte, smink & lite sånt. Men förvårdnadsvis så hittade jag iallafall en tröja som såg hyffsat bra ut, ett långt & jätte gulligt nattlinne med hello kitty på & en väska. Hade jätte mycket i vagnen först sen tillsliut blev det bara en korg. Orkar inte lägga in bilder på det jag köpte om det inte är någon som verkligen vill det, isf är det bara att säga till. Anyway, Elias & jag var uppe från lördagen till söndagen så det var väl inte världens roligaste att gå runt trött i Ullared så idén slog mig & mamma fick köra mig i kundvagnen nästan hela dagen, hihi. Hemma vid 6-7 tiden då Elias väntade på mig, spelade lite Sims 3 så töntiga som vi är & myste en massa. Igår då gjorde jag väl inte så hemskt mycket heller, skolan först & främst sen blev det till att Jonnaponna hängde med mig hem, kollade på solsidan som jag hade missat i söndags & även nästa avsnitt efter det. En massa popcorn, cocacola & choklad till det innan vi tog oss ner till gården vid halv 6-6. Var en stund med Felle & Katja sen blev det att jag & Jonna spelade kinect. Jonna drog hem vid 7 tiden & bara en halv timme efter kom Petra ner då det blev till att jag & Petra spelade kinect enda tills det stängde, jätte kul! Hemma tog jag en dusch & sedan blev det nästan direkt att man gick & la sig i sängen & spelade lite, hihih. Dagen idag började med att jag gick upp halv åtta, käkade, fixade mig & lite sånt sen till skolan. Helt vanlig dag så det rullade på. Hade (bip)? testet idag, men eftersom att jag tycker det är så himlans tråkigt att bara springa fram & tillbaka så orkade jag knappt göra den, men nästa gång tänker jag iallafall göre. Hemgång efter skolan & nu sitter jag här. Ska ner till gården senare, hihi. Men nu ska jag göra ett repotage om någon religon i svenskan som skulle varit färdig tills idag. puss!

här slänger jag in en lite onödig bild, menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0