här är jag! :)

Hejsan hoppsan, nu känner jag faktiskt att det var ett tag sen igen jag gjorde ett inlägg så jag tänkte slänga in ett idag. Vet inte hur det kommer bli men ni får nöja er med något i huvudtaget iallfall, haha. Dagen idag har väl varit helt okej även fast det varit sega torsdagen. Dagen började väl som alla andra veckodagar börjar att gå upp för att hasa iväg sig till skolan. Första lektion engelska då vi tränade lite på nationella, hyffsat bra tror jag väl. Sedan flöt dagen på som vanligt. Hade franska prov igår vilket gick bra där med kan jag säga & jag fick även reda på nationella provet i no, det skriftliga då. Fick 12 G poäng, 3 VG poäng & 3 MVG poäng. Ganska stolt faktiskt, trodde jag skulle kugga helt, kemi också liksom men nej, så om jag gör bra ifrån mig imorgon då vi ska göra labb kan jag klara VG tillochmed MVG kanske, happyface! Ska även göra matteprovet imorgon vilket jag är mycket tveksam för, kapitel 3-4, jippi! hoppas det går bra iallafall. Denna veckan har flytit på bra, imorgon är det ju äntligen helg IGEN! juste ja, i måndags följde Jonna med mig hem efter skolan innan vi tog bussen vidare in till stan där jag skulle möta upp Petra och Jonna Frida. Kollade på hur många lingon finns det i världen på bio, så otroligt gullig! delvis sorglig också.. Tack för den kvällen Petra! hihihih. Har nog inte så jätte mycket att säga mer förutom att jag tycker det är jätte kul att det är nya folk hela tiden som läser min blogg! Kul att se att det stiger sig hela tiden, hihi! När man vet att det är många folk som läser den får man ju mer lust till att skriva, så fortsätt så! Oj, föresten för er som inte vet har jag färgat mitt underhår svart igen, fast nu är det typ brunt men iallafall, förlåt för att jag inte sagt något! Men nu ska jag plugga lite matte & även lite so. Pussar & kramar!

Här kommer lite bilder, hihi ;$














Kommentarer
Postat av: © mmjt - [FOTO]

svar: haha faktiskt så läser jag inte din blogg ofta :P

2011-03-25 @ 16:03:44
URL: http://mmjt.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Tack, allt bra med dej? :)

2011-03-25 @ 16:12:42
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

Vad gör du?

2011-03-25 @ 17:32:09
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jaha.) et är bra!

2011-03-25 @ 18:02:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: KS

jätte fin blogg! :)

2011-03-25 @ 19:15:27
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

SV okej, inte så mkt!

2011-03-25 @ 19:18:55
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0