redan måndag imorgon! :(

Halloj! Nu är bilderna ute, eller iallafall några stycken. Igår så uppdaterade jag inte bloggen för att jag inte orkade. Men kan väl säga att det blev gården & även fondy eller vad det heter hemma hos Petra, MEGA GOTT! Tog bussen hem till Elias vid 11 tiden så blev att jag sov där, film & mys! Vaknade vid 12 idag, åt & lite sånt innan det bar sig av hem till Elias pappa en stund innan vi skulle åka till oskarström. Halv 4 gick jag & Petra ner för att se sista 45 minuterna på älsklingens match, skit kallt var det kan jag ju faktiskt påstå! Hemma igen 5 tiden & bara en timme senare blev det att jag & mami gick över till Helene, blev klippt & satt där & pratade lite. Så nu är man nyklippt, ganska kort men skönt att alla slitna toppar är borta nu. Hem vid 8 tiden då Elias kom till mig, då blev det genast Jersey Shore, BIGLOVE. Nu sitter vi här & ska nog snart dra igång en film, att klockan redan är halv 10 men egentligen borde vara halv 9 är fruktansvärt! & bara tanken på att det är skola imorgon gör inte direkt känslan inom sig bättre. Men men, Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0