Sjukling :(

Ja, då var vi här igen.. Ännu ett tag sen jag la in en uppdatering nu känner jag. Sjuk och jävlig är jag nu så varit hemma från skolan nu hela veckan, funderar på om jag ska vara hemma i morgon också så jag hinner bli riktigt frisk. En massa film för mig denna veckan har det varit, hihi. Usch! Det känns som om jag ligger efter med massa i skolan också nu och det är absolut inte bra alls! Nationella i engelskan och matten har jag ju fortfarande också kvar för den delen så.. Föresten nu är även löshåret beställt också, happyface! Nu är det inte mycket kvar tills man har en helt perfekt skolavslutnings outfit, jippi! Men nu ska jag ta tag i slöjdarbetet och få det gjort om min käraste pojkvän kan skicka det någon gåååång. Ett halv år försenat nu om inte mer, OBS! Byee.
Hade lust att lägga in en bild på min systers dotter Ebba också. Sötare får man nog leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0