Galetttt

Dagens schema har varit upplagt med en start av Jonnys begravning, tårar fälls och tröst till varandra. Usch.. Var inte alls kul. Hemma sen igen tog jag och vilade lite innan det bar av till Helsingborg med Bella till Monky goes sixteen med några grabbar, RIKTIGT kul och puuhh så varm man blev av all dans! Efter ca. 3 timmars vänte tid på tåget 1 timmes tåg + 1 timmes bussresa hem så är jag rätt slut nu.
Nu ska jag kolla BB avsnittet jag missade igår och sedan sova, ha det grymt bra allihopa och tack till alla er som lyste upp Tisdagskvällen/natten. PUSS.

BILDER KOMMER FÖRHOPPNINGSVIS SENARE IDAG.

Kommentarer
Postat av: Angel ☆

Hej där!

jag har en tävling på min blogg, "Veckans Star" gå gärna in och var med =)

http://dinn.blogg.se/2012/february/be-my-star.html#comment



vill du inte ha tips om tävlingar så ber jag om ursäkt, kom in och säg hej ändå vet ja :D

2012-02-22 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0