Svar till ...

Johan :
1. Vad gör du?
- Ligger i sängen och ska svara på dessa frågorna nu!
2. Vad heter du?
- Amanda.
Ja, jag kom ihåg när vi träffades hos Panzio. Efterfest är efterfest hej. :D
Petra :
1. När förlorade du oskulden?
- En sommar.
2. Vilket är ditt favorit klädesplagg i garderoben?
- Just nu är det nog de nya inköpta jeansen.
3. Vem är din bästavän och varför?
- Du (Petra). Kan lita på till hundra procent, ställer alltid upp och känt länge.

4. Hur ofta festar du?
- Det går till och från. Men varje helg, oftast både fredag och lördag.
5. Ser du dig själv som bortskämd?
- Nej, verkligen inte!
6. Är du allergisk mot något?
- Ja, nöt allergiker, vad jag vet.

7. Vad är du mest nöjd över din kropp?
- Mina ögonen tror jag, om det räknas som kropp? xd
8. Vad är du minst nöjd över?
- Fötterna, gillar verkligen INTE fötter..
9. Är du beroende av något?
- Ja.
10. Har du en konstig vana?
- Inte vad jag kan komma på just nu.
11. Gillar du någon just nu?
- Gillar kan jag inte säga, men lite smått intresserad. :)
12. Hur många par skor har du?
- Typ 5 som är användbara, hehe..

Nicolas :
1. När ska du komma upp och festa lite?
- När tiden är inne, hehe nej men vi får väl bestämma någon dag? :)
2. Vad brukar du göra dem kvällarna du inte kan sova?
- Tittar på film, pratar skype, spelar på mobilen och lite smått och gott.
3. Hur är livet annars då?
- Det rullar på som det ska, härligt säger jag! :)

Emma Olivia :
1. Hur gör du för att hålla dig så smal?
- Jag gör faktiskt inget speciellt, men nu denna senaste månaden har jag börjat me träning på gymmet + äta mer nyttigt, mår mycket bättre av det!

Willee :
1. Jag undrar hur du får till ditt sjukt snygga hår, några speciella hårprodukter eller så?
- Hehee, Wille älskar att du är seriööösss. Men nej, använder endast silikondroppar i topparna ibland, hehee.

Sandra :
1. Har du någon tatuering?
- Japp, två stycken. En på smalbenet som ni ser på bilden och en på magen men har tyvärr ingen bild på den förtillfälligt.

2. Har du några tips på snygga?
- Tatueringar menar du nu eller? Isåfall jadå det har jag, här har du 5 jag diggar!





3. Vart tränar du och hur ofta?
- Fitnessxpress i Halmstad tränar jag. Från 2-4 dagar, 1-2 timmars pass, kan skifta.
4. Hur ser din dröm kille ut?
- Liknande Cristiano Ronaldo, HAN är min drömkille!


Anonym? :
1. Hur går det med förhållandet?
- Förhållandet? Har ju inget.
2. Singel och sökande, singel och vill vara det eller har du hittat den ''rätta''?
- Singel och både vill vara den men ändå sökande. Den rätta har jag väl inte direkt letat efter ännu men det kommer! :)

Anton :
1. Skulle jag kunna få bjuda ut dig någon gång?
- Det är klart du får det, men som kompis! :)

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tispa om att jag kör en dagensbloggtävling varje dag där du har chans att länkas inför mina 400-600 unika läsare/dag.

Sen kör jag även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäl dig:)

om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar vecka!!PS. Länk till tävlingarna finns i vänsterspalten av bloggen och eftersom de är en ny dagens blogg varje dag så kolla så du anmäler dig i just dagens och inte en som redan är avslutad:)

2012-03-04 @ 18:14:39
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: jonna

hej, du suger på att uppdatera, just sayin baby :)

2012-03-05 @ 13:04:20
URL: http://jonnamared.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0