AJ?!

just nu sitter jag här framför datan & har nästan precis kommit hem.
det blev att man spenderade dagen på gården idag, mysigt faktiskt !
somnade till en stund på gården också, så man är lite pömsig nu ;$
JAY SMITH ÄR VERKLIGEN BÄST & JAG ÄLSKAR HONOM OTROLIGT MYCKET!<3
min hand värker som bara den & det gör jävligt ont ! :(
asså hur länge ska jag behöva gå såhär med min stakars hand ? :(
jaja, imorgon blir det kanske att man nanar med underbara jonnaponna :)
superduperbra & vi ska ha superduperkul då! (a)
btw. jag hatar äckliga falska rykten som alla tror på HELA tiden..
pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: jonna

du har saker att berätta?? har jag missat ngt? :(

vi kommer ha super! tänkte att jag kanske kunde komma runt 2? så kan vi göra en måtid sen kan vi titta på bröderna karlsson! :) & bege oss ner mot gården?:)

puss

2010-12-11 @ 10:58:40
URL: http://jonnamared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0