vill bara spy på det!

usch och blää på denna dagen :(
idag finns det inget mer än att klaga känns det som, skolan började
med att det var trippelboll.. inte alls kul att vara med med skadad hand.
efter det satt man och vänta i 15-20 minuter på att lektionen skulle börja
i onödan, så vi slapp idrotten också. ganska skönt faktiskt.
petra hängde med mig hem en sväng så städade jag bara lite snabbt
sen satte jag igång med alla inlämningarna, musiken gjordes igår.
stolt faktiskt & nu har jag gjort färdigt min krönika i svenskan också.
den blev inte så bra pga. min otroligt onda huvudvärk, det kan bara inte
bli bättre än såhär asså! har ont i huvudet, handen, halsen & ryggen.
börjar bli riktigt förkyld nu också.. skönt att det är fredag imorgon iallafall!
nu ska jag nog bara sitta hemma och lata mig med chips & cocacola
& tyvärr så måste jag ju läsa in sommarprat & plugga NO också:(
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0