fullproppad lördag

nämen tjena! en trött amanda sitter framför datan just nu & är precis hemkommen. en tidig uppstigning för att ta bussen in till stan med petra vilket var väldigt onödigt! vi skulle egentligen till halmstad praktiska som sagt men det blev ändrade planer så vi stannade i stan istället, men tur som är var vädret underbar! solen var framme & inte alls så mycket blåst, klart det var lite kallt men vi stog ut. kollade runt lite i inprincip ALLA butiker & köpte mig en klocka & skinn jackan då, happy! bild på det slänger jag in efter detta. förvånadsvis så hann vi kolla alla butiker på ungefär 1 & en halv timme om inte mindre, herregud! anyway, tog bussen hem vid 3 tiden hem & då blev det mysa för att få uppvärmen. jag & mami beställde även treggings till mig & henne, kan slänga in en bild på dem jag ska ha här efter också. en liten stund senare kom flisan hem te mig en stund innan vi drog oss vidare ner till gården där inte en enda jävel var? så flisan tog bussen hem medan felle kom ner & sen bara bombade in folk lite då & då delvis petra, kul! det blev en massa flumm där tills klockan började närma sig 11 då vi var tvugna att dra oss hemåt i den kalla VINTER kylan, brr! men som tur var fick vi skjuts halva vägen, stort plus. så nu sitter jag här & ögonen håller nästan på att slockna.
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0