ingen rubrik

igår - vaknade vid 11 tiden & reserverade platser på love & other drugs.
fixade mig & tog bussen senare som gick 16.02 hem till elias i åled.
fick skjuts av elias pappa in så vi var väl inne i stan 10 över 5, gick för att
ta ut biljetterna, gå & köpte godis för att vara i tid till bion som började 6.
ganska bra var det, sjukt gullig i slutet! tog bussen hem till elias runt halv 9.
när vi var framme så blev det en massa mys framför tvn innan vi somnade.
idag -  studiedag, vaknade runt 11 tiden idag igen, lite fix & sånt & laddade
ner & kollade solsidan avsnitt 5 som jag missade igår pga. bion, toppen! :)
kollade även liten utav jurassic park innan jag tog bussen hem 14.33.
väl framme med bussen så mötte jag upp petra innan vi gick hem till mig.
nu sitter vi här & myser kan man väl säga.
ikväll blir det lite övning inför nationella imorgon, hoppas det går bra!
pusspuss♥


otroligt fin bild tycker jag.
idag fyller min underbara pojkvän år, det får vi inte glömma!
grattis till dig hjärtat, jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0