den 16 november 2010

dagen började såklart med att man hör väcka klockan på högsta volym.
går upp vid 7 tiden & fixar sig & lite sånt sen bär det av till skolan.
svenska, idrott (volleyboll), so & musik i 2 timmar, yeaahy (y)
läste iallafall upp musik uppsatsen idag, gick hyfsat bra faktiskt =]
vid 3 blev det skol if, (innebandy), om jag ska vara ärlig så var det
faktiskt inte min direkt bästa dag för det men det gick ändå.
gården med sötaste jonna efteråt blev det ju, sen träffade
jag felle en liten stund också, hihi :)
när jonna drog ''runt 7'' så orkade jag inte dra hem så jag satt kvar
på gården & hade verkligen inget liv, orkade bara inte gå
enda hem just då, TACK LIA ! :)
nu ska amanda nog mysa lite, det förtjänar hon. hihihii. :)
pusspuss♥

BTW! TJEJER BEHÖVS TILL INNEBANDYN, KOM NÄSTA TISDAG
KLOCKAN 3-4 OM NI ÄR INTRESSERADE, OM DU INTE ÄR
INTRESSERAD & KÄNNER NÅGON SOM KANSKE VILL SÅ
SÄG GÄRNA TILL DEN PERSONEN ATT KOMMA DÅ :)
söt bild (a)

Kommentarer
Postat av: michelllee ♥

sv; nesh, visade ju ba hur brun jag blev :D<3

2010-11-16 @ 21:41:57
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/
Postat av: Ida Johansson

Jag, Felicia o Nikita kommer troligtvis på tisdag! :D

2010-11-17 @ 16:23:26
URL: http://therewasonlytwogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0